.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

نزدیک‌بینی بازاریابی چیست؟

سالانه هزاران محصول و خدمت جدید در بازارهای سراسر جهان عرضه می‌شوند؛ اما تعداد زیادی از آنها با شکست مواجه خواهند شد. در این ویدئو با نظر تئودر لویت، استاد دانشگاه هاروارد، دربارهٔ علت این شکست‌ها آشنا می‌شویم.

این ویدئو را مجله کسب‌وکار هاروارد تهیه کرده است و در آی‌چلنج ترجمه و زیرنویس شده است.
برای مطالعهٔ بیشتر این مقاله را ببینید:

https://hbr.org/2004/07/marketing-myopia

ارسال یک دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.